Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Izbori 2016 - Vučić je danas slabiji nego što je bio 23. aprila

Komentari (91) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 26 april 2016 22:24
Cviko
Na rušenju Vučića SNS-a, najviše će doprineti oni sami. Koliko vidim, već u startu, zapetljavaju se u vlastite trice i kučine. Iz ovih trica i kučina vadiće ih Šešelj ali i pored svega, prividno neće imati snage. I ne samo to, u određenom momentu pokušaće da preuzme inicjativu. Razbijanje SRS od strane Ace i Tome je neoprostivo. Sledi raspad SNS-a. Aca sumnja u Šešelja ali ne može da ga izbegne. Ne može mu se odupreti. Stari računi se moraju rasčistiti. Trenutno Šešeljevo gutanje kritike koju mu mi čitaoci upućujemo on ladno guta. To mu kao maskirna radnja i odgovara. Naša kritika ja za njega ništa. Suprotno od toga radikalska osveta je nebo. Nebo nema granice.
Preporuke:
128
18
2 utorak, 26 april 2016 22:30
b
12334
Preporuke:
7
10
3 utorak, 26 april 2016 22:53
HAJMO, HAJDE...
Nije gotov. Još. Ali se nazire početak kraja. Do-duše i već pripremljeni naslednik, Radulović.
Preporuke:
103
26
4 utorak, 26 april 2016 22:55
...
Gospodin Antonic, kao i uvek pristrasan kao i njegov kolega.Antonicu ne mozete da pisete analize koje imaju neku tezinu ako favorizujete jednu od strana.Sledeci put izadjite iz koze stranacki opredeljenog coveka i razmisljate slobodno, ako mislite da Vase analize imaju neki smisao i tezinu, ovako se svode samo na jeftinu stranacku propagandu.
Preporuke:
21
226
5 utorak, 26 april 2016 22:56
******
Nasuprot mišljenja autora, mislim da je aktuelna vlast politički jača danas nego 23.aprila 2016.godine i to iz više razloga.
1.Dobila je novi produženi mandat do 2012.godine, sasvim dovoljno da završi predpristupne pregovore sa Evropskom unijom (EU) i da Srbiju dovede u Evropsku uiju ili barem da 2020.godine dobije tačan datum ulaska u EU, naprimjer 2022. godine, što će biti sasvim dovoljan razlog da aktuelna vlast dobije izbore i produži svoj mandat do 2024.godine;
2.U Narodnoj Skupštini "nisu samo zagovornici EU", a što će "ubrzati stvari" jer će EU "upaliti alarm" da "postoji i drugačija politička Srbija", i neće se voditi logikom "svi su za EU", pa može se čekati, pa kad uđu u EU.U tom pogledu SRS i doktor Šešelj će "odigrati svoju ulogu" nešto slično ko i u vrijeme vlasti Slobodana Miloševića "uvijek uz vlast i uvijek kao kontra vlasti", kako kada zatreba.Kad bude trebalo da budu "politička babaroga biće", kad budu trebali "da razbijaju opoziciju razbit će je/se i kao stranka"
Preporuke:
20
160
6 utorak, 26 april 2016 23:00
******
  • 1.Dobila je novi produženi mandat do 2012.godine


Ispravka 2020.godine.
Preporuke:
25
26
7 utorak, 26 april 2016 23:07
Velizar M.
Ja bih ovim Antonićevim zapažanjima dodao još jedno - pogledajmo sastav liste SNS. Tu ima dosta "vanpartijskih" ličnosti, šareno društvo (Lazanski i kompanija) skupljeno s koca i konopca, naterano ucenama, primamljeno novcem ili funkcijama, sve u svemu nepouzdana ekipa. Napustiće Vučića čim mu kola krenu nizbrdo. Vučiću su "imena" bila potrebna samo zarad glasova te će i on njima rado videti leđa u nekom momentu. Ali ko će ih zameniti? Šešelj? Čeda, Čanak i onaj njihov?
Antonić je dakle u pravu, konfiguracija vlasti manje je stabilna nego što je bila i teško da će postati stabilnija. Plaši me sam momenat raspada jer tad će biti vruće. Neko me je ovde, na dan izbora, optužio da prizivam građanski rat. To je naravno glupost, ko rat želeo u kući mu bio, ali plašim se kakve će posledice izazvati klika koja se dokopala vlasti, ne želi da je se odrekne i ne preza ni od čega. Da li će oni priznati poraz kada dođe vreme, na nekim budućim izborima? I šta ako ne priznaju?
Preporuke:
161
3
8 utorak, 26 april 2016 23:08
uporno netolerantan
"A kada će biti taj poslednji korak..."

To se ne zna,jer Vucic ima iskustvo iz devedesetih i propagandu kombinovanu Slobinog i Borisovog stila,ima radikalsku disciplinu medju biracima i DS-ovu glasacku preletacku masineriju,kao i sada vec zasigurno fol opoziciju u obliku radikala.Njegova mutant stranka je uzela od svacijeg programa po nesto-te se lako moze poistovecivati sa krajnim opcijama (i levo i desno).

Jedna od najcrnjih cinjenica jeste da ce nam kurs opet zavisiti od SPS-a,stranke koja u poslednjih 25 godina nije bila na vlasti 4 godine;pogledajte gde smo sada i sta smo sve prosli uz njih...
Preporuke:
91
2
9 utorak, 26 april 2016 23:12
Sećam se!
Pre nekih 35 godina,od direktora pravne službe u jednom samoupravnom preduzeću, odnosno OOUR-u,sam na žalbu da nam neće proći referendum o jednom samoupravnom aktu,on mi je odgovorio doslovce:" Ma ne brini, nije važno glasanje, već brojanje"! Tada sam naučio lekciju, koju do danas još neki uče. Ćao nema više kako je govorio "MINIMAKS"!
Preporuke:
110
6
10 utorak, 26 april 2016 23:13
teletabis
Ima jedna replika u našem filmu: šta je to u ljudskom biću što ga tera ka piću?

Šta je to u političkom životu Srbije koji nas tera ka jednopartijskom sistemu?

Pa imali smo jednopartijski sistem, neko nam rekao da ga rasturimo, usput smo rasturili i državu, i sve ushićeni napravili višepartijski sistem i tkz. demokratsku državu.

Danas, manje od trideset godina, opet se trudimo da imamo jednopartijski sistem, niko mi javno još ne saopšti da smo se zasitili ovolikih partija i da nam je demokratije presela ili to moram da sačekam da mi Vođa saopšti pošto samo On ima hrabrosti za to i objasni nam da je to u stvari jedini put ka našoj najsvetlijoj budućnosti.

Šta mi zapravo uopšte hoćemo?
Preporuke:
61
3
11 utorak, 26 april 2016 23:19
******
Eventualna "vidljiva" opozicija u Skupštini Srbije koja bude ili će biti protiv EU, samo će dati podsticaj EU da "brže progura Srbiju do EU" (iz sličnih razloga kao sa Rumunijom i Bugarskom) , jer bez takve opozicije se činilo "da Srbija ima vremena, pa kad je na neodređeno prime u EU", sa takvom opozicijom "upaliće se u EU signali za opasnost" što će doprinjeti "bržem ulasku u EU" da bi se "stvari držale pod kontrolom".Tim više aktuelna proevropska vlast će biti značajnija i više cijenjena od strane EU kada bude vidjela "i drugo lice političke Srbije" koje bude javno u Skupštini Srbije zagovaralo političke, ekonomske i vojne integracije sa Rusijom (ili budu pominjali ruske vojne baze negdje) i prekid pregovora sa EU.U tom pogledu aktuelna proevropska vlast će dobiti još više na značaju i podršci EU kako politički, tako i ekonomski te u svakom pogledu ubrzat će se "evropski put Srbije u EU", vjerovatno do 2020.godine, najkasnije 2022.godine.
Preporuke:
10
45
12 utorak, 26 april 2016 23:28
Pusti snovi, Antoniću!

Vučko je danas jači no ikada.

Čak mu je i naš premijer Orešković, čim se Aco požalio novinarima, ekspresno čestitao na pobjedi.

No lukavac je Vučić odigrao poput Aljaksandra Lukašenke koji je onomad, vidjevši da je dobio više od 90 posto glasova, naredio objavljivanje vijesti da je za njega glasalo 83 posto birača.
Preporuke:
17
94
13 utorak, 26 april 2016 23:43
posmatrano sa strane,vađenje
Neko od komentatora ovde pomenu SPS i kurs vlade..
A neko pre izbora pomenu da će vučić na kolenima moliti Ivicu da mu dođe u vladu.
niko
Preporuke:
44
5
14 utorak, 26 april 2016 23:51
Molder
Vučiću je sa Zapada produžen rok trajanja samo zbog dve stvari. Menjanje ustava i udaljavanje Srbije od Rusije. Njih ne interesuje put Srbije u EU i NATO, oni nas tamo ne žele. Njima treba neko ko će promeniti Ustav i omogućiti da se priča oko Kosova završi. Onda neko ko će da se obračuna sa Nikolićem koji koliko god da je tupav više je okrenut Istoku. Zato Vučić kopa i rukama i nogama da DSS-Dveri ne uđu u skupštinu.
Preporuke:
113
6
15 utorak, 26 april 2016 23:57
ljubomir jarić
Snaga Vučića leži u stranom faktoru. Mi smo kolonija. Dok god im bude od koristi držaće ga iznad vode. A izbori ? To je zabava za narod.
Preporuke:
166
6
16 sreda, 27 april 2016 00:03
Oliver Kromvel
Ova vlada kakva god bude bila ali i ovaj leteći cirkus Monti Pajtona od skupštinskog saziva sa 7 lista i preko 20 stranaka ili ti interesnih grupa je neodrživ.SNS ima trenutno 98 mandata,33 mandata pripadaju koalicionim partnerima ono što znam da Karić ima 3 a Popović ima 4 to su tzv Ruski mandati ma koliko se to nekome ne sviđalo na njih je Moskva igrala a ne na nemuštu srpsku opoziciju tzv patriotsku,njihovim izlaskom pada vlada a tu su još PUPS,SPO,VULIN,SDP,svi oni su teški nekih 20 mandata plus nekoliko slobodnih strelaca,unutar poslaničke grupe SNS-a znači od tih 98 ima barem 20 Nikolićevih spavača koji će spavati dokle god Vučić ne objavi kandidaturu za predsedničke izbore a onda će nastati lom.Čeda-Čanak-Tadić ulaze sigurno i to kao nagradu za vernu službu će dobiti tih 5% koje mislim da nisu dobili,za uzvrat biće koperativni Vučiću ne svi ali će Čeda sigurno povući prvi nogu.

SRS-nije opozicija,Šešelj je razočaran,jasno je i njemu da je ovo limit,niti će više imati ovakvu..
Preporuke:
40
7
17 sreda, 27 april 2016 00:08
Žika
Gospodine Antoniću, svaka Vam je na mestu. Ja bih dodao i da je Šešelj stigao iz Haga sa zadatkom da oduzme što je moguće više glasova strankama koje zagovaraju okretanje Rusiji i prekid pregovora o ulasku u EU. On je za to bio najpogodniji. Navodno je rusofil i okuplja ljude koji su stvarno za najširu saradnju sa Rusijom, ali kazamat je kazamat. Pretnjom da otuda živ neće izaći, "nateran je" da glumi rusofilstvo. Ovakva njegova nervoza i napadi na DSS-Dveri, jasno ukazuju u kom pravcu deluje Vojvoda. Inače, ne bude li odradio zadatak, eto njega ponovo u Hagu.
Preporuke:
62
16
18 sreda, 27 april 2016 00:15
Oliver Kromvel
...lagodnu kampanju niti više ima farme i haga da mu podižu rejting koji je do 1 marta bio na nekih 5% do 6%,Šešelj će ponuditi savezništvo Vučiću zato je pušten iz Haga,biće koperativan njegovo pozivanje na Rusiju je besmisleno on nema podršku u Moskvi,za njega bi prevremeni izbori bili katastrofa SRS bi ako bi se izbori održali u narednih godinu dana sigurno ostala ispod cenzusa.

SPS-Ivica Dačić će biti pod velikim pritiskom,stranka mu je od 2012 do danas izgubila preko 150 000 glasova,izgubio je trećinu mandata,koalicionog partnera,što je još gore Bajatović je dobro prošao u Vojvodini a poznato je da su Bajatović,Smiljanić,Tončev,Mrkonjić i Škundrić kao i Ružić oponenti Vučiću i žele da ostanu u opoziciji,da stvar bude još gora od 400 000 dobijenih barem 80 000 su glasovi JS a ne SPS-a,ovo su prelomni trenutci za karijeru Ivice Dačića.

DS-stranka na putu da doživi sudbinu SPO-a,gotovo bez šanse za ozbiljan oporavak sa omrznutim u narodu predsednikom,antisrpskom politikom...
Preporuke:
38
7
19 sreda, 27 april 2016 00:17
Petar Pantelić
Aleksandru Vučiću tek predstoje neprijatnosti.

RIK nije odradio posao do kraja. Sada treba na o-ruk, po nalogu upravitelja, prebaciti preko cenzusa jednu koaliciju koja nije prešla cenzus, a smestiti ispod cenzusa drugu koja ima oko 6%.

Druga neprijatnost ga čeka kada sa amerikancima bude formirao vladu. Verovatno će se pobuniti i reći da mu takav sastav ne odgovara, ali će mu oni odgovoriti da ga ništa nisu pitali, već da uradi šta mu je rečeno.

Siguran sam da velika neprijatnost mora doći i od nezadovoljnih u njegovim redovima. Čini mi se da nema ushićenja i slavlja među njegovim prilepcima. Sve u svemu, ko ga šiša!
Preporuke:
61
2
20 sreda, 27 april 2016 00:18
Bundzija Sumadijski
Slazem se da je diktator slabiji i to sasvim neocekivano ovoliko slabiji, vladajuca koalicija je izgubila 42 mandata jer se opozicija grcevito borila za opstanak tj. cenzus.
Ali, i opozicija je slabija.
Dakle, DS je izgubio 1%, sto i nije mnogo ako se ima u vidu da je ostrica kampanje naprednih radikala bila na njih, ali nije isto kada imate 32%, pa izgubite 1% i kada imate 6%.
SDS i LSD su imale desetak hiljada glasova vise (i to na manju izlaznost) bez LDP-a pre dve godine nego sada sa LDP-om.
DSS-Dveri imaju sada 90.000 glasova manje nego sto iznosi mehanicki zbir njihvih pojedinacnih lista pre dve godine.
OK, imamo SRS i Dosta je bilo kao dve nove opozicione opcije u Narodnoj Skupstini, ali se bojim da i to ne bude trenutni uzlet, prvi zbog haske presude, a drugi zbog dobre Internet kampanje i cinjenice da nisu bili na ostrici udara naprednih radikala.
Preporuke:
26
4
21 sreda, 27 april 2016 00:18
srpska sarma, a može i pasulj@ DŠ
Nego susjedu, šta ćemo sa time što su za GODINU DANA u Srbiji PREDSEDNIČKI IZBORI!? Još od Slobinog demisioniranja sa funkcije Predsednika Srbije 1997, ta državna dužnost je od protokolarnog značaja, ali FAKTIČKI je mesto velikog PRESTIŽA!? Tako je Boris Tadić došavši 2004 na to mesto kad "niko drugi nije hteo", mic-po-mic do 2007 Koštunicu skrajnuo, a onda 2008 i eliminisao, što se još brže desilo pri Nikolićevom dolasku na vlast 2012!? Koštunica je 2007 mogao da "drži na kratkom lancu" Tadića, al se preračunao, dok je 2012 Dačić mogao i drukčiju koaliciju da pravi i mi sad NE BISMO PRIČALI o Vučiću!? Ukratko, dogodine dolazak jednog JAKOG ČOVEKA na megdan Nikoliću mogao bi "SMRSI KONCE" Vučiću, tim pre što ga ovde znamo kao nestabilnog čoveka!? Tako, da ako jedan JAK ČOVEK postane Predsednik Srbije i pri tome ne smeta ni evrofilima, a ni nacionalistima (a ni Šešelj ništa loše o njemu nije rekao!), onda će se Vučićeva vlast RASPASTI ko "kula od karata", što UOPŠTE NIJE DOBRO za Zapad!
Preporuke:
44
6
22 sreda, 27 april 2016 00:23
Oliver Kromvel
....oni mogu da se spasu samo povratkom na izvornu politiku iz 1990 koja jeste bila građanska ali ne antisrpska sa ovim rukovodstvom to se neće desiti,DS-u prognoziram tavorenje i skoru potpunu propast.

DJB-Saša RADULOVIĆ je zvezda u usponu neko o kome će se tek pričati,mislim da je projektovan od strane zapada da zameni Vučića u dogledno vreme i ako se ovaj bude kandidovao za predsednika da mu on ili neko sličnog formata bude kontra kandidat.DJB ima zadatak da pokupi i sabere svo građansko glasačko telo posle sledećih izbora da i definitivno počisti Čedu i Borisa i stavi tačku na njih i u bliskoj budućnosti 2 do 4 godine potpuno apsorbuje DS i zauzme njihovo mesto,mislim da je projektovan kao novi ili premijer ili predsednik.

DSS-DVERI-pred njima su odsudni trenutci u ovakvom obliku i na ovaj način neće opstati jedino u slučaju da legnu na rudu okrenu ćurak i postanu naprasno Evropljani u protivnom čeka ih ozbiljna rekonstrukcija ili pad ispod cenzusa posle sledećih izbora.
Preporuke:
33
11
23 sreda, 27 april 2016 00:24
Knežević Milan
To će parlament učiniti svakako zanimljivijim mestom nego što je bio dosada. Ali, loše je ako istinsku javnu debatu zameni rijaliti šou jednog čoveka i jedne (tj. njegove) stranke.

Mislim da mu to više neće biti manir, bar ne toliko upadljivo; narod ih je već jednom najurio iz Skupštine zbog takvog ponašanja, i ne verujem da će se opet prikloniti tim ispoljavanjima "niskih strasti".
Inače- slažem se sa Antonićevom procenom da je Vučić slabiji danas, nego pre izbora- uslovno; jer, rezultati još nisu konačni, ine zna se da li su svi prešli cenzus...
Meni se čini da je za njega najveća opasnost to što u njegovoj koaliciji vrvi od "preletača", svih vrsta i boja; ako samo namirišu neku krizu- neće dugo potrajati do novih "izbora" (nazovimo to tako, za potrebe priče).
Bar 2 trećine njegove stranke su takvi; ima tu i Tomine frakcije; koalicioni partneri su "padobranci" svake vlasti, još od 2000-te.
Brzo ćemo mi na nove "izbore"...
Preporuke:
38
1
24 sreda, 27 april 2016 00:34
Knežević Milan
teletabis

Šta mi zapravo uopšte hoćemo?

Ono što neki drugi Srbi neće.
I to je naš najveći problem, što hoćemo različito, a "demokratija" koju su nam uvalili odlično servisira takve koncepte...
U Srbiji je demokratija kad ja tebi nametnem svoje; kad nametneš ti meni- to je onda diktatura...
Preporuke:
25
2
25 sreda, 27 april 2016 00:44
Petar Pantelić
SNS je prvi u 14 od 17 gradskih opština grada Beograda. To neće imati nikakvog značaja kada se bude glasalo za odbornike Skupštine grada Beograda.

Pod uslovom da se ne dogode neki nemiri u Srbiji pre toga, a mogu biti izazvani bilo čime, pa čak i stranim faktorom, 2018. godina će biti godina njihovog političkog kraha.
Preporuke:
32
2
26 sreda, 27 april 2016 01:08
Bojim se da ne grešim
Kao prvo, uvek me raduje novi tekst gospodina Antonića, kome nemam ništa da dodam, niti oduzmem, što mi se vrlo retko dešava.
Kao drugo, da citiram jedan skorašnji naslov sa NSPM-a potpisan od strane poštovanog Đorđa Vukadinovića:
"OVO IZBORIMA NIJE DOŠLO, NITI ĆE IZBORIMA OTIĆI !"
Ni Milošević nije otišao izbornom voljom naroda, jer da se narod pitao, on bi otišao još 1990. godine. Otišao je VOLjOM "zapadnih" obaveštajnih službi, uz pomoć naših kompradora, izdašno finansiranih i organizovanih od strane istih "službi". Narodne mase su tu odigrale ulogu naivnog stada, kao i uvek.
Kompradorima zaularenim zapadnim obaveštajnim službama (čitaj: CIA) je NEMOGUĆE suprotstaviti se na fer i pošten način, jer te kategorije kod njih ne postoje. Vučić je već danas najavio da "neće tolerisati (???!!!) ukrajinski i makedonski scenario". Obzirom da vojske više NEMA, ostaje mu "prekomponovana" policija i u krajnjem slučaju (vrlo mogućem) NATO trupe. I to će biti početak kraja okupacije i ovih satrapa.
Preporuke:
39
6
27 sreda, 27 april 2016 01:20
Djurko NK
Srecna je Srbija sto su njeni najveci umovi, poput Vas i g. Vukadinovica, prije svega posteni ljudi! Takvi kao vi sprecavaju interesnu NATO poltronsku grupu da od Srbije napravi civikizacijsko zastidje kao sto je CG u kojoj vlast nije smijenjena nikada u istoriji. Nakon lazi o 55, pa 54, 53, 52, 51... dodjose na 48 odsto,pa im sada pripomazu NATO analize o navodnom porazu proruskih stranaka koje su, gle cuda, sa 0 skocile na vise od 40 poslanika. Ne mogu da shvatim da bilo ko glasa za premijera koji kaze kako on brine o drzavnoj kasi pa ne moze vjecito da dotira poljoprivrednike, nego ce da prodaje zemlju strancima koje inace dotiraju u njihovom drzavama?! Od autosuperherojstva do medijske tiranije, od super prijateljstva sa CG dukljanima koji progone cak i srpski jezik kojim govore i glasaju za Kosovo u UNESCO i samopriznatim lazovom Blerom, do pokusaja unistavanja SANU, Matice, SNP, Politike... To nije uspjelo ni okupatorima, pa nece ni bilo kojoj nasoj politickoj karikaturi.
Preporuke:
34
5
28 sreda, 27 april 2016 02:04
ѕ.j Ako ne dođe do dodatne krađe, DSS-Dveri su ipak postigli određen uspeh
I pored slabe do nikakve kampanje, koja nije mogla da dotakne nikoga osim članove stranke ili one koji su se trudili da dopru do DSS-a, osim obratno, ipak je postignut određen uspeh. Od sada će u skupštini sedeti nekih trinaest poslanika koji će moći da podignu svoj glad protiv veleizdajnička politike ove vlasti. Srpska sluština više neće biti zabranjeni grad za Srbe. A političke rasprave se neće svoditi na lavež pasa čiji sukob nije političke prirode, već borba za titulu omiljene pudlice zajedničkih im zapadnih gospodara.

Razume se, nije bilo lako probiti se kroz medijsku blokadu i izaći na kraj sa prljavim trikovima Marionetske unije, ali bilo je i dosta propusta i grešaka od strane DSS-Dveri. Vukadinović je tome govorio detaljnije. Ipak, bilo je i par svetlih primera. Intervju Sande Rašković-Ivić u programu OKO, ako se ne varam, ostavio je na mene vrlo dobar utisak. Bila je jasna, direktna i rekla je sve ono što je milionima Srba na umu. Ta energičnost mora biti uvek prisutna.
Preporuke:
31
6
29 sreda, 27 april 2016 02:13
cmok Toronto
PROMAJA...da li je prirodna pojava ili ljudska?
Ako je za utehu ništa nije gotovo...POPARA se krčka.
Preporuke:
19
2
30 sreda, 27 april 2016 02:31
nebitan
Greška je fiksirati analizu izbora na jednu ličnost. Mi imamo sukob ne između jednog vučića i Srba, nego između koncepta izdajničkog pokvarenjaštva i opstanka Srba. Analiza tog fenomena je mnogo bitnija za spas našeg pogubljenog naroda. Naime, ako stavimo u jednu grupu stranke koje se fanatično zalažu za pseću odanost EU/NATO direktivama, onda na toj gomili smeća imamo gomilu otpadaka zvanih SNS,DS,SDS,LDP,DJB,SPO,SDP... A to iznosi oko 200 poslanika ako vučić svima dopusti da pređu cenzus. Veoma uslovno u ovu grupu nisam svrstao SPS i SRS, mada u njihovoj politici ima itekako mnogo (kod SPSa već duže vreme a kod SRSa za sada prikriveno) elemenata ropske odanosti zapadu, makar i samo zarad ličnog profita. To je pravi problem Srbije, to što na izborima dobijamo 200 poslanika koji su za trčanje u EU, u NATO, za poklanjanje Kosova a sutra i "vojvodine". Vučić će kad-tad odleteti ali će i dalje u dugačkom redu stajati gomila nitkova koji bi da zauzmu njegovo mesto. Kako se toga rešiti?
Preporuke:
36
6
31 sreda, 27 april 2016 03:21
Go
Ne razumem čemu ovakva analiza. Nije Vučić problem. Danas se zove Vučić, juče Tadić, sutra ko zna kako. Marioneta se menja, ali onaj koji vuče konce ne. Vučić ima manje poslanika nego juče, ali se stranim upravljačima pružaju mnogo veće mogućnosti za ucene. Dok Vučić nije imao toliko satelita i kolona takozvane opozicije postojala je veća mogućnost za neposlušnost. Malo verovatnom, ali ipak više mogućom. Sada, sa povratnicima, jahačima apokalipse, više od 4 sigurno, Čedom,Čankom, Tadićem, Radulovićen [G17 pod maskom] i inim bukagije stoje još čvršće.

Ako se Srbima može prigovoriti sklonost idolopoklonstvu, može se i prigovoriti naivnost da se uklanjanjem idola nešto menja. Ne dok se sami tvorci i upravitelju skriveni u senkama ne uklone. Oni sada nisu ukonjeni i neće biti uklonjeni izzvorima. Srbija je okupirana. Ako ti okupator organizuje izbore jesu li kroz njih promene moguće? Ne bih rekao. Ako bi se desilo bilo bi prvi put u istoriji. Pravo iz fantazije.
Preporuke:
34
3
32 sreda, 27 april 2016 06:39
jovana
teletabis
mi nikada nismo imali istinski visepartijski sistem, jer nismo imali za njega ljude. Jednom, kada su Pasica pitali zasto ne uvede demokratiju po ugledu na onu iz Engleske, odgovorio je pitanjem a gde su mi Englezi? Mi imamo u parlamentu titoisticke brojlere, kojima se stalno sipa i dobro su uhranjeni, ali svakog od njih ceka ista sudbina. Da li ce biti u francuskom sosu,engleskom pudingu, ili u americkoj piti,sve jedno, mi se od njih necemo najesti. Zato treba da se neko dobro zalakti i obrazuje narod, koji je vec uveliko u liberalnom kapitalizmu (a da nije jos izasao ni iz virilizma), kako da konvertuje svoj krvavi rad u korektni drzavni servis.Zato je ovde zadatak intelektualaca (nekada sjajnih prosvetitelja)vrlo znacajan, jer se ovaj jadan narod konstantno koprca u *vrucim* sosovima iz proslosti. Njemu treba jasan pravac i samopouzdanje. Onda mu se nece desiti da ga neko moze kupiti za jadnih dve hiljade dinara, kako bi njegovi potomci skupo placali svoje umiranje.
Preporuke:
30
3
33 sreda, 27 april 2016 07:04
Boško
Cviko
Na rušenju Vučića SNS-a, najviše će doprineti oni sami.
Na rušenju Vučića su najviše doprineli oni koji su ispunili svoju patriotsku dužnost i izašli na glasanje i glasali za DSS-Dveri a ne oni koji bulazne po NSPM i pozivaju na bojkot izbora.

Ono što je zabrinjavajuće u rezultatima "izbora" je broj glasova za Šešelja, te se sigurno posle nastavka njegovog svakodnevnog baljezganja u skupštin može očekivati da će degenerisano i denacionalizovano infantilono inetelektualno inferiorno glasačko telo koje se već 26 godina "valja" između miloševićevaca, šešeljovaca, dačićevaca, vučićevaca vratiti opet baljezgatoru Šešelju koji najbolje razume intelektualno inferiorne kao pripadnik komunistička partije koja je decenijama isprala mozak pionirima i skojevcima, pa "mudri starci" na poziv na glasanje reaguju kao na "pavlovljevo zvonce" i odmah glasaju za najveću budalesinu koja najviše laže na televiziji u "zaštiti" njihove "zarađene" penzije i stana.
Preporuke:
40
17
34 sreda, 27 april 2016 08:06
Cviko
SNS je nastao u Skupštini, u Skupštini će se i raspasti. Šešelj je kazao da će "upristojiti" Skupštinu. To znači da će uložiti napore da "odbegle" radikale zajedno sa mandatima, vrati u "rodnu stranku". U tom slučaju, Vučićeva vlada gubi većinu a Šešelj će od kuma Tome zatražiti mandat. Sve ovo je tragikomično ali za nas posmatrače sasvim realna mogućnost, odnosno pravac razvoja događaja na našoj političkoj sceni. Druge nema ali je moguće...
Preporuke:
29
5
35 sreda, 27 april 2016 09:17
Slavka Moravka
@ nebitan

Apsolutno ispravno postavljen problem! Svima ostalima (i onima koji su veoma informisani i promišljeni, kao Spiridon i Oliver Kromvel)preporučujem da fokus razmišljanja pomere ka Vašem pitanju!
Preporuke:
11
3
36 sreda, 27 april 2016 09:20
Cviko
@Boško,
U pristupu temi pod jedan morate biti pristojni. Pod dva morate praviti razliku između teme koja se komentariše i čitaoca koji držeći se teme pokušava da da odgovor. Prema tome, samo sa argumentima možete osporavati bilo čiji odgovor na temu. Onog trenutka kad krenete da napadate pisca komentara, tog trenutka ste promašili temu, jer pisac komentara je samo posmatrač ovog što se dešava i ima pravo da iznese svoje viđenje događaja. Da li sam ja izašao ili nisam izašao na glasanje, Vi to ne možete proveriti. To je nebitno. Bitno je da se izbori nisu održali onako idealno kako to neki pokušavaju da objasne. Ili, neka sada objasne otkud ovo pitanje sa prebrojavanjem glasova (ne krađa već prebrojavanje)? I još jedan na izgled bezazlen detalj. Vlada je tehnička, Skupština je raspuštena, RIK u problemu a Predsednik Srbije je u Indoneziji. Ko upravlja državom, uključivo vojskom za vreme njegove odsutnosti? A sada imam druga posla, doviđenja.
Preporuke:
25
8
37 sreda, 27 april 2016 09:28
Farsa od izbora
Učestvovati ili ne? Trebalo je, bar su se neke očigledne mahinacije obelodanile!
Preporuke:
16
5
38 sreda, 27 april 2016 10:00
Velizar M. @nebitan (&Slavka Moravka) 1 od 2
To je pravi problem Srbije, to što na izborima dobijamo 200 poslanika koji su za trčanje u EU, u NATO, za poklanjanje Kosova a sutra i "vojvodine". Vučić će kad-tad odleteti ali će i dalje u dugačkom redu stajati gomila nitkova koji bi da zauzmu njegovo mesto.
Tačno! Ipak, to ne znači da treba Vučiću i sličnima ostavljati prostora da previše ojačaju.
Kako se toga rešiti?

Teško. Treba napasti uzroke, bar one koje možemo dohvatiti. Obrazložiću u sledećem postu gde ću se poslužiti malo grubljom analogijom, trenutno mi bolja ne pada na pamet, ne zamerite.
Preporuke:
13
3
39 sreda, 27 april 2016 10:00
Poštovalac NSPM
Tekst vam je istinit i korektan. Izdvojio bih činjenice da je Srbija u kolonijalnom položaju kao i da opozicija nije homogena i koherentna. Analizom pojedinih stranaka i koalicija u novom skupštinskom sazivu došlo bi se do toga da u opozicionom delu ima još Trojanaca, na kraju što bi se oni razlikovali od SPS-a koji nije gadljiv na izdaju, a svi su lakomi na vlast. Mislim da treba ukazati i na činjenicu koja se nije promenila od zadnjih izbora a to je izlaznost 2014- 53% izašlo 2016- 57% izašlo ukoliko nije i manje, ako se uzme u ozir da 15-20% nikad i ne izlazi na izbore ključ problema je u ovih 23% koji verujem da nisu imali za koga da glasaju. Vučićevih sadašnjih 48% na izborim je otprilike ovoliko ne izašlih na iste. Vlast se neće kvalitativno promeniti na izborima ona mora biti sve sa okupatorima zbačena, bolje na ulici ali sotone neće lako prepustiti dominaciju. Živela Srbija.
Preporuke:
16
3
40 sreda, 27 april 2016 10:02
Zoran Đorđević
Molder
Vučiću je sa Zapada produžen rok trajanja samo zbog dve stvari. Menjanje ustava i udaljavanje Srbije od Rusije. Njih ne interesuje put Srbije u EU i NATO, oni nas tamo ne žele.
Njih interesuje samo da smo na putu ka EU, i traže od nas da sa toga puta ne skrenemo. A primiti nas u EU neće nikad, samo još mi tamo falimo.
Drugo. To putovanje ka EU je skupo i ekonomski nas iscrpljuje. Ko zna koliko činovnika radi u Kancelariji za evropske integracije, kolike su im plate, putni troškovi... Ko zna koliko košta prevođenje one gomile dokumenata... Sredstva se troše, trošiće se i dalje, a svi znaju da je to jalov posao.
Ništa nije slučajno.
Preporuke:
24
1
41 sreda, 27 april 2016 10:02
Velizar M. @nebitan (&Slavka Moravka) 2 od 2
Srbija je (kao država, sistem) nalik zanemarenom, loše održavanom i izraubovanom automobilu čiji vlasnik (narod) ima izbor da ga ili popravi (izbori, postojeće uređenje) ili kupi nov (revolucija, promena društvenog uređenja). Za nov nema novca a krediti su lihvarski. Popravka u ovlašćenom servisu takođe košta previše, sa keš kreditom prelazi vrednost same mašine. Mučeni vlasnik odlučuje se na treću varijantu - krpiće ga sam (birati partije koje su već na vlasti), pa kako bude. Kako takav auto više ne ide nego što ide, vlasnik je prinuđen da se obraća drugima za uslugu prevoza i čini im ustupke (EU integracije). Vremenom auto još više propada a vlasnik se sve više ponaša kao sluga onima koji ga ponekad provozaju svojim limuzinama.
I gde je rešenje? Treba misliti "out of the box". Stisnuti zube, pljunuti u šake i zaraditi u znoju lica svog. Prepoznati momenat odluke, kupovina novog auta ili restauracija starog i platiti koliko košta. Sloboda nema cenu, ma kako to zvučalo kao fraza.
Preporuke:
22
2
42 sreda, 27 april 2016 10:31
@Nasuprot mišljenja autora, mislim da je aktuelna vlast politički jača...
Nepopravljivo mešate SNS i Zapad. Zapad je danas jači nego u subotu, a ne SNS. Od "puta" u Evropsku uniju koji pominjete koristi ima samo Zapad (ispunjenje uslova - njihovih interesa), a ne kolonija (Srbija). Hoće li SNS neku formalizovanu "nagradu" za obavljeni posao iskoristiti 2020. godine, ostaje da se vidi. To nije izvesno.
Preporuke:
13
5
43 sreda, 27 april 2016 10:44
Milić
Gospodo jedno je sigurno CIA je oped pobedila na izborima, kao i na svakim organizovanim od 90-ih na ovamo. Oni su nam napravili sistem i uveli svoja pravila po kojima igramo. Vrbovali su svoje ljude u BIA ( Jovica Stanišić) pod čijom ingerencijom su formirane i SPO i SRS i DS... Ovo je samo nastavak puta kojim smo krenuli odavno. Teško da možemo dobiti igru u kojoj je unapred izabran pobednik. Par ruskih baza u Srbiji bi preokrenule situaciju u potpunosti ali mislim da je to teško ostvariv scenario. Rusija se prema nama ponaša u skladu sa svojim interesima, što je i normalno. Počelo je sve da me podseća kao kada majka daje dete na usvajanje. Žali i traži najbolje uslove za njega , ali svesna je da ih nikad neće dobiti i ko zna šta će sa njenim detetom biti. Neka nam je bog u pomoć!
Preporuke:
11
5
44 sreda, 27 april 2016 10:44
Trećepozivac
UPOMOĆ!
Otkud najezda šešeljevaca na NSPM-u?
Šešelj je samo politička olupina, izraubovana krntija koju treba demontirati i poslati na sabiralište sekundarnih sirovina.
Taj će u Skupštini garantovano glumatati nekog patriotu ne bi li stvorio privid da je opozicija Vučiću, a u ključnim momentima i na ključnim pitanjima lizaće Vučiću potpetice i glasaće za sve odluke koje znače sunovrat samostalne i slobodne Srbije.
Svojim prostačkim i primitivnim ponašanjem kojeg bi se zastideo i najsiroviji seoski bilmez, izazivaće u taboru svoje duhovne "dece" odgovarajuće replike na istovetnom "intelektualnom" nivou. To će dodatno uveseljavati mlatišume koje su glasale za prostačku, primitivnu, kolonijalnu, okupiranu Srbiju. Za Srbiju "stručnjaka" sa kupljenim diplomama, doktora nauka sa prepisanim doktoratima, lekara sa završenim kursevima, seljaka koji "ne znaju da gaje svinje", ... bljak!
PS: Ne postoji nikakav "evropski put Srbije u EU", postoji samo put Srbije u kolonijalno EU ropstvo!
Preporuke:
35
14
45 sreda, 27 april 2016 11:04
Slavka Moravka
@ Velizar M.

A šta će jadan vlasnik ako je sin za to da se promeni auto, žena da se i dalje krpi pa dokle ide, deda za usluge privatnih prevoznika, a babi dobro i bez auta? Kakve su šanse da cela porodica odluči da zapne i da kupi novi auto?! Slabe!
Preporuke:
20
2
46 sreda, 27 april 2016 11:24
Ducista
Sledeći korak jesu predsednički izbori.
Kao pravnik znam da predsednik nema nikakva ovlašćenja. On ne kreira i ne sprovodi politiku, ali u Srbiji predsednik ima jaku simboličnu vrednost i najčešće se promenom predsednika menja i vlast.
Upravo zbog toga postoji mogućnost da se 4 parlamentarne građanske opcije(demokratija, sloboda izražavanja, javna rasprava o bitnim pitanjima, obrazovani i pristojni ljudi . . .) dogovore da podrže zajedničkog kandidata, koji je prihvatljiv svim njihovim pristalicama i koji je sposoban da sledeće godine pobedi. Po mom dubokom uverenju, to bi mogao biti Vuk Jeremić.
Preporuke:
15
15
47 sreda, 27 april 2016 11:26
Minhen
Teoretski gledano, kad bi medju Srbima postojao odredjen stepen solidarnosti, posto je SNS osvojio manje od 100 mandata, sve ostale stranke zajedno, tu mislim i na delove Vuciceve "koalicije", a siguran sam da bi i Nikolic aktivirao po kojeg od svojih spavaca sa SNS liste bilo bi moguce formirati Vladu Nacionalnog spasa sa ogranicenim rokom od sest meseci koji bi se iskoristili za temeljito ciscenje drzave od prvenstveno kriminalne hobotnice koja se po uzoru na Djukanovica i Tacija stvorila oko AV'a. Pa onda poreznici u Kurir, Informer, provera imovine AV'ove rodbine, kumova i njima slicnih, skidanje hobotnice sa svih nivoa vlasti. I onda raspisati postene izbore pa kom ovojci kom opanci. Nazalost tako nesto nije moguce zato sto je u parlamentu V. Seselj, covek svih rezima, hrvatskog porekla, ko zna od kada vrbovan da radi protiv srpske drzave i naroda. Mozda cak ni sam nije svestan da radi protiv Srba. Postoje i takve stetocine, koje nisu ni svesne stete koju nanose.
Preporuke:
10
10
48 sreda, 27 april 2016 11:36
Velizar M. @Slavka Moravka
Odlično ste dopunili! :)
U tom slučaju neko mora da nametne volju i da preseče. To može biti:
- neko sa tradicionalnim autoritetom, kao kod Albanaca kod kojih se zna ko je glava i ko donosi odluke,
- neko sa zaslugama ili potencijalom, recimo nekakva društvena elita. Mada, kakav nam je obrazovni sistem i kakve su nam institucije, pitanje je da li mi uopšte imamo neku brojnu elitu osim "ološ-elite" kako je pisao Antonić.
- Neko sa dovoljno energije, ko bi lupio šakom o sto i poveo. Bojim se da bi takav mogao ličiti na onog omladinca iz "Maratonaca".

Sad bez šale, treba se okrenuti onim ljudima koji zaista nešto rade i proizvode vrednost, u zemlji i dijaspori. Ne onima koji žive isključivo od državnog budžeta. Takvi sada ćute i gledaju svoja posla ali iz njihovih redova treba, do kritične mase, dopuniti pravu elitu koja će donositi odluke u ime svih.
A da li ćemo se voziti ganc novim autom ili restauriranim oldtajmerom, zasad nije toliko važno. Dok god je siguran, udoban i malo troši.
Preporuke:
10
4
49 sreda, 27 april 2016 11:40
S.Z.Ž
Drugi korak mora da bude na silu i prilično brzo. Dosta je bilo glupiranja sa budalama i imbecilima.
Preporuke:
6
3
50 sreda, 27 april 2016 11:50
Rđosav
- ja glas`o za opoziciju. Za Šeleta. I baš sam smiren i zadovoljan... - vidim, vi nešto nervozni?
Preporuke:
17
26
51 sreda, 27 april 2016 12:02
@Rđosav
- ja glas`o za opoziciju. Za Šeleta."
Zato što liči na tebe. Milionu takvih on je i tribun i babun.
Preporuke:
32
11
52 sreda, 27 april 2016 12:10
Jovandeka Babić
Poštovani gospodine Antonić, više je nego jasno da ste sasvim u pravu. Ništa više neće biti isto. To će se videti veoma brzo. Naravno, o svim ostalim tragičnim aspektima naše zbilje, trebali bi se pozabaviti psiholozi, psihijatri, psihoanalitičari i sl. Meni je kao laiku jasno da je u pitanju neobičan, jedinstven i neponovljiv splet nesrećnih okolnosti i patološki slučaj bez presedana. Pretpostaviti nisam mogao da tako nešto postoji, a još manje da će nas zadesiti. Kao da nam nije bilo dosta sveg užasa i tragedije kroz koju decenijama prolazimo. Strah me je da ovo sve skupa ne završi u strašnom haosu i tragediji. Laž, licemerje, bahatost, oholost, drskost, bezobrazluk, vređanje zdravog razuma građana, garnirano sa hvalisanjem i demagogijom svake vrste ne donosi ništa dobro.
Preporuke:
12
5
53 sreda, 27 april 2016 13:03
***
Rđosav je u pravu. Ako je već izlazio na izbore, onda je jedina opcija koja možda ima "m.da" da uđe u klinč s okupacionim sistemom, i koja možda može razbucati NVO, medijsku mafiju, hrvatske tajkune, i sl. je Šešelj. Kažem "možda", jer bi u krčenju srpske prašume Šešelj imao velike protivnike i u "protivnicima okupacije".

Sve ostale "učesnike izbora" bi ove zapadne ale pojele za doručak.

Očigledno, mnogi još nisu svesni zmijskog klupka u koje su umotani.
Preporuke:
10
20
54 sreda, 27 april 2016 13:11
nenad
i bez izbora, Vucic treba da ima apsoluitnu vlast.
izbori su formalnost, aglavno je da je Vuciceva rec u stvari narodna volja, da on razume sta hoce narod (u EU i NATO) i da narod razume njegovu politicku filozofiju
Preporuke:
11
17
55 sreda, 27 april 2016 13:15
Dragan
Iako u suštini tačna analiza, mislim da su očekivanja na osnovu te analize previše optimistična. Imaćemo još 4 godine urušavanja države i naroda osim ako se na svetskom nivou ne desi neki poremećaj u odnosu snaga i uticaja, pre svega između Rusije i zapada.
Preporuke:
6
2
56 sreda, 27 april 2016 13:28
#####
Premijer Republike Srbije Aleksandar Vučić poručio je da je Srbija na dobrom putu i naveo da će poglavlja sa Evropskom 23 i 24 biti otvorena u junu.


Može li informacija više o tome? Ko zna više? Šta se traži u poglavljima 23 i 24?
Preporuke:
7
1
57 sreda, 27 april 2016 13:37
..
http://www.mpravde.gov.rs/files/GIZ_Vodic%20za%20novinare_za%20web%20(1).pdf
Preporuke:
3
2
58 sreda, 27 april 2016 13:50
nema novih ljudi
Mene najviše nervira i brine činjenica što su jedni isti loši političari već četvrt veka na vlasti u Srbiji; tu mislim na vlast i opoziciju zajedno kao na istu interesni grupu koja se smenjuje, ali sve vreme sarađuje i štiti se međusobno. Svi znaju sve o drugima, postoji esnafska solidarnost da se ne pređu granice. Nijedan političar nije kažnjen ni za šta, ni za teško kršenje zakona, ni za korupciju, ogromnu štetu, građanska krivična dela ...
Oni jesu, u stvari, dobri političari, ali u nedemokratskoj zemlji slabo obrazovanih i nesamostalnih ljudi. Tu mogu da funkcionišu i kad ne znaju šta je država i šta je sistem, šta je kultura, i šta je to standardni jezik, i šta su trajni nacionalni ciljevi i tekuća nacionalna politika. Funkcionišu kao štetočine, ne menjajući ništa. Drže se na okupu Mićun, Vuk, Čeda, Toma, Dačić, Čanak, Boris, Šešelj, Vučić, Maja, Pajtić i ostala NEKORISNA bulumenta koja grabi za sebe, i NE unapređuje državu koja je pala na začelje Evrope zbog njih. Sve su zaposeli i drže
Preporuke:
20
2
59 sreda, 27 april 2016 14:03
Minhen
Opozicija, odnosno svi koji smatraju da je ova vlast najvece ZLO koje je ikad zadesilo Srbiju bi trebalo da napuste parlament, ignorisu vlast i postepenim narodnim buntom ih skinu sa vlasti na ulici. A onda u zatvor sa mnogima od njih. Kakva demagogija, inace sam za DSS/Dveri, ali optuzivati DS da je namestala i ometala izbore je kao da gledamo Monti Pajton. Neka Veliki Gmaz ponovi cele izbore, ako smatra da je pokraden, pa da vidimo koliko ce onda dobiti. "Kurir" je naprasno zacutao, neka se Veliki Gmaz zapita zasto.
Preporuke:
12
4
60 sreda, 27 april 2016 15:11
Ne klepeći nanulama
Šta su ovi izbori pokazali i najvatrenijim lajt-radikalnim " nameštenicima" ? Objektivno , da su održani demokratski , slobodni izbori, posebno sa otvorenim medijima, tačnim biračkim spiskovima, kontrolom biračkih tela od svih partija, brojanje glasova, isključenjem " vozova" itd , SNS sa bulumentom tih koalicionih partija , ne bi dobili više od 20% biračkog tela.Hipotetički , njihovi politički protivnici su mogli bez ikakvog soptvenog političkog programa poraziti Vučića , samo da preko TV puštaju njegove izjave , odnosno oksimorone i laži , pa to je crni humor.Vučić je gotov, sledi " gicanje".
Preporuke:
19
4
61 sreda, 27 april 2016 16:08
Saša
Razumijem da su izbori uzburkali strasti i emocije ali ne mogu da shvatim da se uporno od drveta ne vidi šuma .

Hajde da postavim jedno pitanje :

DA LI BI SITUACIJA U SRBIJI BILA BOLJA ILI GORA DA NEMA VUČIĆA ?

Da li bi uopšte i bilo neke razlike ?

Ko god da je pročitao bilo koji moj komentar do sada zna da ne podržavam Vučića .

Ali zbilja ne mogu da prihvatim logiku onih koji su očigledno sigurni da znaju što je starije kokoška ili jaje .

Po meni , Vučić je jednako jak i danas kao i prošle nedjelje ili da budem precizniji jednako nije jak .

Suštinsko pitanje je koliko su jaki pojedini ambasadori i da li tu ima bilo kakve promjene .

Vučića će na kraju isti oni koji su mu otvorili vrata pustiti niz vodu kada se uruši NJIHOV projekat a na njega će se svaliti krivica kao da je to bio njegov projekat .

I Tadić i Vučić a i naredni ... sve su to samo smokvini listovi za prikrivanje politike stvarnih gospodara .
Preporuke:
20
7
62 sreda, 27 april 2016 16:49
Boško
Saša
Hajde da postavim jedno pitanje :

DA LI BI SITUACIJA U SRBIJI BILA BOLJA ILI GORA DA NEMA VUČIĆA?
Odgovori sam sebi:

Vučić do sada nije opozvan i sudski odgovarao za zloupotrebu vojnobezbednosnih službi za "zaštitu" njegove problematične porodice, i čak pokrenuo sudski proces da dokaže da je njegova zloupotreba "ispravna", i nije opozvan zbog skandalnoznog ponašanja u vladi zbog seksualnog uznemiravanja podređenih službenica, a tek zbog razmetanja u intervjuima da je bio fudbalski huligan i da se tukao sa drugim navijačima i bio po zatvorima zbog toga,

a naročito ako mu nije doživotno zabranjeno učešće u politici i društvenom životu posle pretnji sa skupštinske govornice 1995 godine pre Srebrnice "da će "oni" za svakog Srbina ubiti 100 muslimana", sve je otvoreno i sve je "moguće" u Stradiji, ako je osoba ovakvog ponašanja stigla do predsednika vlade.

Bučić je vrhunac opšte kriminalizacije i vulgarizacije kompletnog društva koje je započelo 90tih
Preporuke:
24
8
63 sreda, 27 april 2016 16:50
Saša
Naravno da je bitno pitanje Istok ili Zapad ali ima primarnijih tema a nisam zapazio da ih je bilo ko u kampanji spominjao .

Kao prvo , ovaj sistem godišnje potroši nekoliko milijardi eura više nego što prihoduje .

KAKO I NA ČIJI RAČUN ĆE SE UKLONITI OVA NERAVNOTEŽA PRIJE NEGO SE DODJE DO GRČKOG SCENARIJA .

DS je čak obećavao da će povećati plate i penzije pa vidite koliko je to ozbiljna i iskrena politika .

Kako će se i od čega vratiti dosadašnji dugovi ?

Nisam čuo da je bilo ko ovo spomenuo a kamoli ponudio rešenje .

Kako obezbijediti bilo kakav privredni rast i prživljavanje , namjerno ne kažem rast standarda , dok se nastavi stezanje kaiša ?

Da li ste čuli bilo koga da priča o ovim temama osim što svi ponavljaju izlizane floskule .

Do koje mjere je bezidejnost izražena najbolje svjedoči to da se zemlji u XXI vijeku kao rješenje nudi razvoj poljoprivrede ?

Indija lansira satelite u svemir a mi hoćemo da opet učimo kako se sadi krompir ?!
Preporuke:
12
5
64 sreda, 27 april 2016 16:56
...
Ali, ako se čak tri liste nalaze na oko 5% cenza, a svaka lista koja ne uđe u parlament preliva svoje glasove prvenstveno u SNS korito – onda čak i najmanja manipulacija može biti presudna.


Ko to ne shvata, teško da razume šta su izbori, šta je brojanje, a šta statistika.

Odlično objasni Antonić Vučićevu frustraciju! I njegovu malenkost, uzgred!
Preporuke:
19
5
65 sreda, 27 april 2016 17:31
Saša
@ Boško

Poštovani , sve ste u pravu.

Medjutim , to i dalje nije odgovor na moje pitanje .

Vučić je to što jeste ali je mnogo veći problem što 1 700 000 ljudi to glasa bez obzira kako je .

Kao što su glasali i Tadića i Dinkića ...

Potpuno se slažem sa Vama da je ovo kulminacija svega negativnog što se decenijama gomila .

Da budem iskren , mislim da ovo nema gdje dalje da ide čak da sjutra dovedu i Šešelja na vlast , to je jedna ista priča i proces .

Ko nije uvidio prije valjda mu je sada jasna kolosalnost propuštene prilike i prevare koja se zvala DOS .

Umjesto da se napravi pristojna i efikasna država došlo se do ovoga .

Na žalost svih , ovo je tragično ali je očigledno i poetska pravda .
Preporuke:
7
7
66 sreda, 27 april 2016 18:19
/ SAŠA/
Ako već hoćeš da raspravljaš o " krompiru" i satelitima, ili šta je starije kokoš ili jaje ,onda respektuj činjenicu da Srbija troši na uvoz " krompira" preko milijardu evra.Očigledno da nisi čitao program ekonomske politike uvaženih ekonomista iz Srbije, jer da jesi imao bi neku viziju.Boško je sasvim u pravu, zadnji šlajmeri su na političkoj sceni Srbije.
Preporuke:
10
8
67 sreda, 27 april 2016 18:39
Gojira
Saša, ne znam šta ste pratili kad se pitate "odakle" ali i Dveri i DJB su jako precizno iznijeli ekonomski plan. I jedni i drugi su za ukidanje subvencija stranim "investitorima" na šta se troši milijarda evra godišnje. Dveri su još uz to za dodatno oporezivanje stranih banaka i tajkuna, a DJB za otpuštanje partijskih zaposlenih botova koji ne rade ništa, što, takođe, košta miliradju evra godišnje. To je u najraćim mogućim srtama odgovor na "odakle". Novca ima dovoljno kad se o njemu vodi računa!
Preporuke:
22
6
68 sreda, 27 april 2016 20:03
Antirevolucionari Vojvoda i Vejvoda
žele da Srbija ide istim kvislinškim i kolonijalnim putem kojim Vlada vodi.
Preporuke:
8
5
69 sreda, 27 april 2016 20:03
Mister X
#nebitan
"Kako se toga resiti?"
- Tesko, jako dugo ce ovo trajati, sem ako se ne desi neki geopoliticki tektonski poremecaj..Trpecemo ovo generacijama, bojim se. Slobodno dis-lajkujte, ne dopada se ni meni :-(
Preporuke:
6
4
70 sreda, 27 april 2016 20:22
Minhen
Na Informeru lazni Vojvoda preti da ce izvesti cetnike na ulice da zastiti izborne rezultate koji su po njegovoj tvrdnji namesteni od strane zapadnih ambasada. Umesto da napada izdajnicku vlast njemu je glavni cilj da Dveri/DSS ne udju u parlament. Zasto njegov pulen Aleksandar "Milo" Vucic ne optuzi zapadne ambasade da namestaju rezultate. Kad bi Vucic optuzio americku i englesku ambasadu za bilo sta, onda bi Seseljevo urlikanje imalo smisla ovako se tacno vidi zasto je taj pokvareni manijak pusten iz Haga i za koga ovde igra. Vucic ne bi prigovorio Amerikancima ni da mu rodjenu porodicu pobiju pred ocima, takav je to "junak" i nekadasnji veliki cetnik, a sada konvertit i dramoser.
Preporuke:
22
8
71 sreda, 27 april 2016 20:41
Saša
Da obavijestim ljude da je gospodin Branko Dragaš živ i da je opet počeo da objavljuje tekstove .

Mislim da najbolje opisuje trenutnu situaciju .
Preporuke:
9
5
72 sreda, 27 april 2016 22:04
Srki
ukoliko promeni ustav i da znacajan poticaj samostalnoj vojvodini, Vucic je i vise od stoodsto odradio svoj posao agenta. Britanci ce biti vise nego zadovoljni, pa moze da se povuce agent Alek, a oni ce vec da postave novog. Novi vec negde ceka u redu.
Preporuke:
6
3
73 sreda, 27 april 2016 22:15
Krle
Prvi ozbiljan udarac AV ce sam morati sebi da udari vec za koji mesec, jer ce po nalogu mmf morati da otpusti dobar deo stranackog kadra i dobar deo ljudi u stranci ce postati ljuti protivnici svog sefa. Sledeca 2 poteza koje ce povuci, menjanje ustava i prodaja drzavnih firmi, okrenut ce 90% gradjana protiv sebe, a kad tome dodamo da unutar godinu, godinu i po, Srbiji vise niko nece hteti dati kredit, ova vlada ce vladati najvise godinu i po, dve. Dovoljno da strasno poveca stetu koju je vec uradila. Ja resenje vidim u marljivijem i lukavijem radu opozicije, koja bi trebala da organizuje prikupljanje potpisa za referendum o pristupanju eu i za sledece izbore da zahteva serijske brojeve na listicima, skeniranje listica, obradu i prezentaciju rezultata na net-u u realnom vremenu.
Preporuke:
10
3
74 četvrtak, 28 april 2016 00:17
tuljanin@Saša
Zapravo ste u krivu. Naše aktuelno stanje je groteskno i ni malo tragično; naša 'propalost' takođe. Da smo iole odvažni u srcu, spremni na izgaranje i odolevanje u pogibelji, to bi obricalo i pripravljalo vasks u vremenu budućem. To bi ga zazivalo. Ali nismo. Mi smo lišeni tragične volje, odlučnosti za odupiranje i otpor, i u tome je nevolja. Nevolja nije u nevolji, već u pomirenosti sa sudbinom, u pomanjkanju ili klonuću volje koja je volja za potvrđivanje i pobedu. Volja za prestvarenje. U tome je problem. U tome je sav naš jad, sva naša propalost...
Preporuke:
14
7
75 četvrtak, 28 april 2016 00:37
Dijapazon
Zapad je ovakav rezultat namerno smestio Vucicu i smisljeno ga oslabio, jer mu je neophodna trusna i obezglavljena Srbija, koja nece biti u stanju da pomogne Makedoniji u nastupajucem rastakanju i podeli.
Preporuke:
8
5
76 četvrtak, 28 april 2016 07:14
Boško
Saša
@ Boško

sve ste u pravu.

Medjutim , to i dalje nije odgovor na moje pitanje
Ti su isti glasali za Miloševića i posle izdaje Srba u hrvatskoj, bosni, sloveniji i Kosova isti degenerisani i denacionalizovani bivši Srbi koji sada glasaju za sns, sps, srs, ds, sds, pups, spo, ps, lsv, lpd, dosta je bilo..

90tih su "razložno obrazlagali" (i ti bi tvom sinu da si na vlasti) da je "sasvim u redu" da Miloševićev sin ima auto-trke dok građani danim čekaju na pumpama za par litara benzina, da je "moguće zaradit" 5 miliona evra na "nošenju gajbica"

Degenerisana i denacionalizovana nacija pod okupacijom komunista do 2000te smatra da je sasvim normalno pljačkati, izdavati, krasti, lagati sve dok njima ne dira ono što su "zaradili" i sve će da učine da očuvaju svoj "status"

Druga nezainteresovana polovina su oni koji ne izlaze na izbore jer su im se roditelji o oni toliko napljačkali od 1944 do danas da su "nedodirljivi"
Preporuke:
5
8
77 četvrtak, 28 april 2016 09:46
Bojan, Priština
Vučić je marioneta zapada, a Šešelj je marioneta Vučića.

Mora se obratiti Rusiji za zaštitu i posredovanje, dok stvari nisu otišle predaleko.
Preporuke:
11
6
78 četvrtak, 28 april 2016 10:39
Bojan, Priština
Boško

Milošević se borio protiv Nato pakta, i nije se obrukao, srušio im je po neki avion, zarobio par agresorskih vojnika, a na albanskoj granici opravdao čast srpskog vojnika.

A šta si ti radio ? Talambasao po ulicama i trgovima u projektu koji je finansirao Soroš i CIA preko ambasade SAD iz Budimpešte.

Neki su izmanipulisani nesvesno a meni se sve više čini da ti pripadaš onom svesnom delu.
Preporuke:
16
4
79 četvrtak, 28 april 2016 11:07
@tuljanin@Saša
Zapravo ste u krivu.
za prau vaskrsenije potrebujemo, u duhu, ne u ploti, i osnaženije iskamo da obstanemo. Zato solzu oka svojega utarimo i pesen zapojmo na polzu roda svojego.
Preporuke:
9
5
80 četvrtak, 28 april 2016 13:48
Kurjački
Vučić snuje a gladan narod odlučuje.
Preporuke:
3
3
81 četvrtak, 28 april 2016 15:01
@@tuljanin
Mali sovjet za deljanje pri susretu s pokradateljem glasovah. Kad ga sukobiš na mostiću, prepoznat biće zlodej po žutom tragu oko usana svojih poganijeh. Tad stisni desnim palcem desnu nozdrvu svoju, te genialno duhni zelenu slinu, prethodno naciljavši u dušmansko oko seljačko. I prepusti ga nek ciči ko salamander u ognju paklenu, a ti otidi što dalje, gde cveta limun žut, van domašaja sline.
Preporuke:
7
3
82 četvrtak, 28 april 2016 16:08
tuljanin@@tuljanin@saša@@@tuljanin
Zapravo i nisam. Ono što ste lapidarno i nadahnuto izkazali još posve pripada u narečenu "volju za prestvarenje", odnosno za preobražaj i volatilizaciju života. Reč je ne tek o narodu, o pesmama na polzu roda, već pevajućem premoćenju sebe, o preobražavajućem ispevavanju božanstvenosti. Cilj je obožanstvenjenje. Vaskrsnuti u duhu takođe povlači i vaskrs u ploti, jer duh je i plot. Duh je zlatom protkivanje bivstvovanja, uspravno, potvrđujuće telo, ozarena i ozarujuća duša. Duh je i telo...

PS. Hvala Vam na savetu :)). Kada dođemo na most Kinvat (a nismo li iznova i iznova na njemu?), setićemo se Vaših dragih nam reči i odelotvoriti kazano. Budite spokojni.

Pozdrav od T.
Preporuke:
8
5
83 četvrtak, 28 april 2016 23:14
Zvonimir Bgd
Posto je zakljucak da je gospodar Vucic 25.aprila slabiji nego 23, trebalo bi uociti i to da ce (ijopet) ON da pravi "srpsku vladu".
Ako nastavi ovim tempom da slabi, za ocekivati je da ce postati opozicija tek kada ispuni svoj niz mandata po uzoru na NATO Mila. Znaci, sacekajmo jos dvadesetak godina...

Tesko nama sa nama.
Preporuke:
4
2
84 petak, 29 april 2016 14:47
DrJelaBisic
Postovani prof Antonicu,postovani komentatori/komentatorke,sta mislite:kada ce tzv patriotski deo nase opozicije(pro-ruski,anti-NATO,anti-EU)imati 10%(da ne kazem 20%)gasova birackog tela?2018.?2020.?I sta se,od danas,na tome radi?
Preporuke:
4
1
85 petak, 29 april 2016 21:30
Peter RV
Ovi izbori dokazuju da se Srbija diskvalifikuje od vođstva Srpstva.Jedina nada nam ostaje - Putin !
Preporuke:
5
6
86 petak, 29 april 2016 22:42
@ DrJelaBisic
"...sta mislite:kada ce tzv patriotski deo nase opozicije(pro-ruski,anti-NATO,anti-EU)imati 10%(da ne kazem 20%)glasova birackog tela?2018.?2020.?I sta se,od danas,na tome radi?..."

Dr Jelice, pa mi i sada imamo više od 20 % glasova u patiotskom bloku stranaka. Ali ne mogu da se slože ko će biti glavni. Jer svi su oni veliki: V. Šešelj, I. Dačić, S. Rašković, B. Obradović, M. Djurdjević. Situacija vam je slična kao u Dušanovom carstvu posle cara Dušana. Nedostaje nam samo Marko Kraljević da ih topuzom nauči pameti.
Preporuke:
8
3
87 subota, 30 april 2016 09:31
Dole Pink!
Da su mediji slobodni i da rade legalno *recimo Pink, rezultati ne bi bili ni priblizno ovakvi kakvi jesu. Osnov osvajanja slobode i negovanja demokratije su nezavisni mediji.
Preporuke:
6
1
88 ponedeljak, 02 maj 2016 12:25
Turas
@ BOJIM SE DA GREŠIŠ - Milošević NE BI otišao voljom naroda 90tih jer je skupština zapaljena uz pomoć razularene mase od pomenute CIA , MI6... Kao što Vam je poznato da se uklone izborni rezultati zadnjih izbora gde je ubedljivo pobedio DOSmanlije (lep Šešeljev nadev). Danas se lepo(za one koji prate)vide plodovi DOSa i radikalskih konvertita na čelu sa VOĐOM . R.Domanović upišao bi se od smeha da je živ . Još je snešnije što ima onih koji se još povode kao slepci za VOĐOM .
Preporuke:
3
1
89 ponedeljak, 02 maj 2016 20:11
DrJelaBisic
Hristos voskrese,braco i sestre!Car Dusan je jedini Nemajic koji nije svetac(zbog oceubictva).A Marko je kolaborant.
Preporuke:
0
0
90 ponedeljak, 02 maj 2016 21:06
Lesko
Žao mi je što moram da ispravljam omiljenog kolumnistu ali veleizdajnički tandem Vučić+Dačić IPAK dostižu dvotrećinsku većinu u Skupštini - mereno procentima od uk. broja poslanika! To se vidi već iz dostupnih (iako nekompletnih) podataka po Dontovom metodu - tabela je na linku https://goo.gl/MVyKyN
Preporuke:
0
0
91 sreda, 04 maj 2016 15:54
Dragoslavić
....Naravno, to ni izbliza nije dovoljno za očekivanje da nam predstoji obaranje aktuelne kolonijalne uprave nad Srbijom. Za to će ipak biti potrebno više od izbora održanih u prošlu nedelju....
TAČNO! Bez oružja neće ići!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner